
گاهی آدما دنبال یه همراه می گردن , گاهی آدما دنبال یه ناجی می گردن , گاهی دنبال یه نفر که عاشقانه هاشون رو به یادش بگن .گاهی ناخودآگاه این وسط یه ناجی دوست داشتنی رو انتخاب می کنن که احیانا این راه ساده تر , دلپذیرتر , گیراتر و تاثیرگذارتره . در لفافه ی پیدا کردن یه همراه , دنبال یه ناجی دوست داشتنی هستیم که شاید در آینده بشه به شکل یه همراه بهش نگاه کرد . آدمی که هنوز نجات پیدا نکرده طبیعیه که هنوز دست می ندازه به چیزی که نجات پیدا کنه . و روزی که این نیازا با هم تلفیق می شن و خروجی می شه انتخاب کسی که دو طرف تکلیفشون رو با هم نمی دونن . کاش یاد بگیریم اول یه ناجی پیدا کنیم برای یاد گرفتن نجات خودمون , برای ماهی گیری , بعد دنبال همراهی که بشه عاشقانه هامون رو به یادش بگیم . پ.ن : می تونه خوب باشه اگر گاهی به نصیحت های ( به معنی : پند , خیرخواهی , نکوخواهی ) دیگران فکر کنیم , برای اینکه جلوگیری کنیم از تکرار کردن یه سری تجربه های رنج آور گذشته . .. برای اینکه برای خودمون کاری کنیم .
لحظه ی خدایی...ما را در سایت لحظه ی خدایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17