...همه چیز خیلی زود می گذره
شادی ,غم ,عصبانیت ,دوست داشتن, تنفر, اعتماد ,دلتنگی ...
شاید با کوچیکترین بهانه...چقدر آسون همه چیز تموم شد..پایان!..
دوباره سر خط...
با این حال فکر کنم بهونه گیری دیگه کافیه..

ما را در سایت لحظه ی خدایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 176