زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ...
پرشی دارد اندازه عشق....
زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد من و تو برود...!!!!!

"سهراب سپهری"
منبع:http://www.voice-of-god.blogfa.com/
پ.ن:نمی دونم چرا تازگیا عکسای پاییزی و بارونی بیشتر جذبم می کنه...شاید چون الان پاییزه... شایدم چون عکس سبز توی وبلاگم زیاد شده ...!اما به هر حال امروز هر چقدر سعی کردم عکس پاییزی نذارم نشد.
پ.ن:امروز هم گذشت ... بی انکه بیابم دلیلی برای رفتنت...بی انکه بدانم چرا تنهایم...بی انکه عقل مرا یاری دهد ...بی انکه بیابم تو را هر جا که هستی... تا بگویم :دوستت دارم.
منبع:http://www.voice-of-god.blogfa.com/
پ.ن:یک معذرت خواهی بزرگ به غزل گلم:ببخشید امروز تمام نوشته هات رو کش رفتم
البته خودت می دونی چقدر مطالبتو دوست دارم!
پ.ن:نخواستم این داستان رو توی وبلاگم بنویسم اما توصیه می کنم داستان انیشتین و استادش رو بخونید... خیلی جالبه!(برای اونایی که می خوان بدون کدوم داستان:اگه برید به این آدرس یه داستان هست به نام "آیا شیطان وجود دارد؟"http://jazireeh.mihanblog.com/)
پ.ن:امیدوارم از روزای پاییزی قشنگ با اون رعد و برق های معرکش و بارونای قشنگش و برگای پاییزیش نهایت استفاده رو ببرید و حسابی لذت ببرید.موفق باشید!
لحظه ی خدایی...ما را در سایت لحظه ی خدایی دنبال میکنید
برچسب: زندگی زیباست,زندگی چیست,زندگی چت,زندگی خصوصی,زندگی پس از مرگ,زندگی نامه,زندگی در آمریکا,زندگینامه حافظ,زندگی نامه ای,زندگی نامه فردوسی, نویسنده: بازدید: 149