
زندگی رسم خوشایندی است... زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ... پرشی دارد اندازه عشق.... زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد من و تو برود...!!!!! "سهراب سپهری" منبع:http://www.voice-of-god.blogfa.com/ پ.ن:نمی دونم چرا تازگیا عکسای پاییزی و بارونی بیشتر جذبم می کنه...شاید چون الان پاییزه... شایدم چون عکس سبز توی وبلاگم زیاد شده ...!اما به هر حال امروز هر چقدر سعی کردم عکس پاییزی نذارم نشد. پ.ن:امروز هم گذشت ... بی انکه بیابم دلیلی برای رفتنت...بی انکه بدانم چرا تنهایم...بی انکه عقل مرا...
ادامه مطلب
مشتت را باز کن...! تپش زندگی... هنوز هم دل پروانه ی وجودت را... گرم می کند... پر بزن... تا آبی آسمان را استشمام کنی! منبع: http://write-4you.blogfa.com/ پ.ن: شناخت يك كلمه چقدر دقيق و چقدر عميق و چقدر با ارزش است "دکتر علی شریعتی" منبع:http://no2.blogfa.com پ.ن: زندگی یک مشکل نیست که باید حلش کرد بلکه یک هدیه است که باید ازش لذت برد"چارلی چاپلین" منبع: http://karim458.blogfa.com/post-92.aspx...
ادامه مطلب