
منبع:(البته خدا!)اما ثبت شده در کتاب دینی
پ.ن:فکر می کنم از خیلی از پست هام بیشتر حرف واسه گفتن داشت
پ.ن:امروز هم رسید...امیدوارم بهترینها در انتظار همه باشه.
پ.ن:هفته ی پیش هیچ مطلبی پیدا نکردم...در واقع به هیچ وجه هم حس و وقتش نبود.
پ.ن:و آنگاه که بندگانم از من بپرسند، بگو که من بسیار نزدیکم...
پ.ن:امروز بارون بارید....
ما را در سایت لحظه ی خدایی دنبال میکنید
برچسب: برای تو,برای تو مینویسم,برای تو شهاب تیام,برای تولد شوهرم چی بخرم؟,برای تولد شوهرم چیکار کنم؟,برای تولد چی درست کنم,براي تو,برای توبه چه باید کرد,برای تونیک,برای تولد, نویسنده: بازدید: 355